Call centrum ÚP ČR poradí i pomůže
10. 10. 2023
Ztratili jste zaměstnání a hledáte pomoc?
Chcete požádat o některou z dávek?
Potřebujete poradit:
● Jak se zaevidovat na Úřadu práce ČR a co vše k tomu potřebujete?
● Jak Vám může ÚP ČR pomoci při hledání nové práce?
● Kdy vzniká nárok na podporu v nezaměstnanosti?
● Za jakých podmínek poskytuje ÚP ČR nepojistné sociální dávky?
● Jak o ně žádat, jak správně vyplnit žádost a co je třeba doložit?
● Jak to vypadá se zpracováním vaší žádosti o příspěvek na bydlení, přídavek na dítě, rodičovský příspěvek, porodné či pohřebné?
Nemusíte kvůli tomu osobně na kontaktní pracoviště ÚP ČR.
Využijte Call centrum Úřadu práce ČR. Naši operátoři jsou vám denně k dispozici na bezplatné lince 800 77 99 00, nebo e.mailu: callcentrum@uradprace.cz
NA VAŠEM NÁZORU NÁM ZÁLEŽÍ
Máte ve svém okolí prarodiče, další příbuzné nebo známé, kterým ÚP ČR mimo jiné pomáhá prostřednictvím nepojistných sociálních dávek vyjít s rodinným rozpočtem? Víte, že nepoužívají internet, sociální sítě a dávají přednost osobnější komunikaci? Prosíme, informujte je o průzkumu spokojenosti se službami ÚP ČR a jeho Call centra. Ujistěte je, že když se jim na displeji objeví telefonní číslo +420 950 172 234, mohou hovor přijmout a nemusí se ničeho obávat. Jde o telefonát z Úřadu práce ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí, jehož cílem je zjistit, jak byli spokojeni s našimi službami.
Chceme ujistit, že:
-
telefonáty budou přicházet POUZE z čísla +420 950 172 234,
-
vždy jen mezi 8 a 19 hodinou,
-
budeme se ptát klientů, kteří se obrátili na Call centrum ÚP ČR, jak byli s vyřízením svého požadavku či dotazu spokojeni a jak tuto službu hodnotí.
Chystáte se vyplnit formulář a podat žádost?
Šetřete svůj čas a „úřadujte“ elektronicky z domova.
Autor:
ÚP ČR