Callcentrum - sociální dávky
Chcete požádat o některou z nepojistných sociálních dávek? Potřebujete pomoc s vyplněním žádosti? Zavojete nám, nebo napište!
+420 800 779 900
(bezplatná linka)
callcentrum@uradprace.cz
Máte sluchové postižení nebo z jakéhokoli jiného důvodu potřebujete zprostředkovat řeč operátora Call centra ÚP ČR do psané formy? Využijte zdarma službu online simultánního přepisu řeči operátora Call centra ÚP ČR.
Provozní doba Callcentra:
Pondělí: | 8:00 - 17:00 |
Úterý: | 8:00 - 15:00 |
Středa: | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek: | 8:00 - 15:00 |
Pátek: | 8:00 - 13:00 |
V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích. Kontakty najdete ZDE.
Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory jsou poskytovány z důvodu ochrany osobních údajů pouze telefonicky.
Potřebujete pomoci se zaměstnaností?
Callcentrum ÚP pro agendu zaměstnanosti.
Pomoc pro občany Ukrajiny a jejich zaměstnavatele:
V případě potřeby se můžete obrátit na linku 950 180 100, kde dostanete informace v ukrajinském jazyce. Pište na ua@uradprace.cz.
При необхідності Ви можете звернутися за телефоном 950 180 100, де Ви отримаєте інформацію українською мовою. Пишіть на ua@uradprace.cz.
Máte technické problémy s portálem MPSV?
Směrujte dotazy na portal@mpsv.cz.
Call centrum Úřadu práce ČR poskytuje obecné informace v oblasti zákonů. (124,1 kB)
Na vašem názoru nám záleží
Máte ve svém okolí prarodiče, další příbuzné nebo známé, kterým ÚP ČR mimo jiné pomáhá prostřednictvím nepojistných sociálních dávek vyjít s rodinným rozpočtem? Víte, že nepoužívají internet, sociální sítě a dávají přednost osobnější komunikaci? Prosíme, informujte je o průzkumu spokojenosti se službami ÚP ČR a jeho Call centra. Ujistěte je, že když se jim na displeji objeví telefonní číslo +420 950 172 234, mohou hovor přijmout a nemusí se ničeho obávat. Jde o telefonát z Úřadu práce ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí, jehož cílem je zjistit, jak byli spokojeni s našimi službami.
Chceme ujistit, že:
- telefonáty budou přicházet POUZE z čísla +420 950 172 234,
- vždy jen mezi 8 a 19 hodinou,
- budeme se ptát klientů, kteří se obrátili na Call centrum ÚP ČR, jak byli s vyřízením svého požadavku či dotazu spokojeni a jak tuto službu hodnotí.
Poslední aktualizace: 23. 9. 2024