Dočasná úprava úředních hodin v Praze
16. 10. 2023
Od pondělí 13. 11. 2023 dochází k dočasné úpravě úředních hodin na všech kontaktních pracovištích Úřadu práce ČR v Praze. Od tohoto data nás můžete v metropoli osobně navštívit v níže uvedených časech:
Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Úterý: 8:00 - 11:00 (pouze zaměstnanost a podání žádostí o mimořádnou okamžitou pomoc)
Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 11:00 (pouze zaměstnanost a podání žádostí o mimořádnou okamžitou pomoc)
Pátek: 8:00 - 11:00 (pouze pro evidenci nových uchazečů o zaměstnání a podání žádostí o mimořádnou okamžitou pomoc)
V ostatních regionech se úřední hodiny nemění.
Jak podat žádost?
Elektronicky, prostřednictvím Identity občana (např. bankovní identita, Mobilní klíč eGovernmentu), kterou je možno využít i u on-line podání v případě vybraných dávek, přes datovou schránku, e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem, poštou (s vlastnoručním podpisem) nebo osobně.
Rozhodli jste se pro osobní podání?
Vyplněné formuláře můžete odevzdat během úředních hodin na podatelně příslušného kontaktního pracoviště. Obraťte se na naše zaměstnance, kteří vám zkontrolují vyplněnou žádost a pokud bude vše v pořádku, zrychleně vás odbaví. Mimo úřední hodiny formuláře vhoďte do označených boxů či schránek.
Pokud potřebujete osobní jednání, využijte možnosti objednat se on-line na konkrétní termín.
Na co nezapomenout?
Uveďte do žádosti telefonní a e-mailové spojení. Zaměstnanci ÚP ČR Vás tak mohou kontaktovat a předejít případným nesrovnalostem.
Potřebujete pomoc?
V případě obecných dotazů, nebo pokud potřebujete pomoc s vyplněním formuláře, se obraťte na Call centrum ÚP ČR
Formuláře, včetně jejich vyplněných vzorů
Autor:
ÚP ČR